Всички продукти, предлагани от GASTROGROUP разполагат с гаранция съгласно действащото българско законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, или гаранционни условия по замяна на уред и платежен документ, издадени от вносителя/дистрибутора или оригинална гаранционна карта на производителя.

Можете подадете рекламация за фабрични дефекти в рамките на гаранционния срок, по следния начин:

  1. Попълнете приложения формуляр. 

  2. Подгответе стоката за изпращане, като я окомплектовате с:

    1. Копие на документ за покупка.

    2. Оригинална гаранционна карта (ако сте получили такава при доставката).

    3. Всички аксесоари, необходими за работа на уреда. 

    4. Уверете се, че сте премахнали всички пароли за достъп, за да може техниците да тестват уреда. 

    5. Уверете се, че сте съхранили всички необходими данни на друго устройство – По време на ремонта данните могат да бъдат изтрити или да се наложи замяна на продукта с нов. 

  3. Свържете се с Доставчика, за да уточните начина на транспортиране на стоката.

Връзка с нас

незадължително